Phishing կամ On-line Fraud`
Phishing-ը դա անհատին հնարքների միջոցով թյուրիմացության մեջ գցելն է, ստիպելով նրան կամավոր տրամադրել իր անձնական տվյալները. Արդյունքում գողանում կամ կեղծում են անհատի տվյալները եւ ստանում մուտք նրա հաշվեհամարներին, էլեկտրոնային փոստին, PIN կոդերին եւ այլն:
Օրինակ, օգտվողները ստանում են email, որը թվում է թե բանկից է եկել. Այդ նամակում հաճախակի խոսում են բանկային համակարգի անվտանգության մասին եւ խնդրում են մուտք գործել որոշակի վեբ կայք, որը նույնպես այնպիսի տեսք ունի կարծես ձեր բանկին է պատկանում եւ մուտքագրել ձերծածկագրերը եւ այլն. Պետք միշտ հիշել որ ոչ մի բանկ երբեք իր հաճախորդներից չի հարցնի անձնական տվյալները էլեկտրոնային նամակով կամ հեռախոսով:
Նման նամակների մասին անմիջապես տեղյակ պահեք ձեր բանկին:
Ստուգեք բանկի դոմեյնը եւ նրա հղումը տվյալ կայքի վրա:
Ուշադիր եղեք խարդախությունների նկատմամբ
Որոշ նշանների միջոցով կարելի է տարբերակել նմանատիպ նամակները
- Մեծ շահման մասին հայտարարություններ
- Հայտնի ընկերությունների կողմից արվող առաջարկություններ
- Առաջարկներ, որոնք շատ գրավիչ են ճշմարիտ լինելու համար
- Տառասխալներ կամ քերականական սխալներ նամակներում
Օգտագործեք Anti-Phishing և anti-spam տեխնոլոգիաներ նմանատիպ նամակներից խուսափելու համար